Terug naar overzicht
  • Functiegroep

    Techniek

  • Opleidingsniveau

    MBO HBO

  • Plaats

    's Graveland

  • Gepubliceerd op

  • Organisatie

    EuroSort

Beschrijving van de functie

Als Electrical Installation Coördinator Service & Support bij EuroSort ben jij degene die ervoor zorgt dat onze sorteermachines optimaal gaan of blijven presteren bij onze klanten. Jij bent verantwoordelijk voor het installeren, aanpassen en renoveren van onze geavanceerde sorteersystemen. Dit doe je niet alleen in de werkplaats, maar veelal op locatie bij de klant, waar je storingen oplost en onderhoud uitvoert.

Je begint met hands-on werk op klantlocaties om onze systemen van binnen en buiten te leren kennen. Zodra je deze ervaring hebt opgedaan, neem je de leiding over installatieprojecten, stuur je een klein team aan, en zorg je ervoor dat alles volgens de veiligheidsnormen verloopt. Je stelt ook gedetailleerde werkplannen op om de projectuitvoering soepel te laten verlopen.

Als je niet op locatie bent, werk je aan het updaten van elektrische tekeningen, beheer je stuklijsten in het ERP-systeem en zorg je ervoor dat alle documentatie tot in de puntjes klopt. Je schakelt regelmatig met klanten om hun wensen helder te krijgen en hen van technisch advies te voorzien.
Samen met je collega’s van de afdelingen Service Projecten, Engineering en Inkoop zorg je ervoor dat elk project tot een succes wordt gebracht.

Wie ben jij?

  • Een afgeronde mbo-opleiding (niveau 4) richting Elektrotechniek of Informatica.
  • Ervaring met bedrading, besturingssystemen en kennis van Nederlandse normen zoals NEN 1010 en NEN 3140.
  • Ervaring met E-plan of bereidheid om dit te leren. Kennis van See Electrical Design is een pré.
  • Ervaring met PLC-systemen, bij voorkeur Siemens Step7.
  • Vloeiende beheersing van de Nederlandse en/of Engelse taal.

Bij wat voor organisatie kom je te werken?

EuroSort ontwerpt en implementeert geautomatiseerde sorteersystemen voor organisaties zoals Amazon, PostNL, Deutsche post, Zara en nog veel meer grote bedrijven. 

Met een team van ongeveer 180 medewerkers werken wij vanuit ons hoofdkantoor in 's Graveland, Noord-Holland. Hier hebben wij een assemblage hal en kantoorruimten. Daarnaast hebben wij nog een kleinere vestiging in Geldermalsen, Noord-Brabant, waar ons Service & Support en PLC teams werkzaam zijn. 

Intern staan wij bekend om onze open communicatie, platte hiërarchie en dynamiek. Wij blijven constant kijken hoe wij onszelf en het product kunnen verbeteren. Bij onze klanten staan onze producten bekend als betrouwbaar, efficiënt en gebruiksvriendelijk. 

Wat bieden wij jou

  • Een bruto maandsalaris tussen €3.500 en €5000 afhankelijk van kennis en ervaring
  • Aantrekkelijke pensioen- en bonusregeling
  • 32 tot 40-urige werkweek met de mogelijkheid om vanuit huis te werken
  • 30 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband
  • Telefoon, laptop en auto van de zaak (mag privé gebruikt worden)
  • Eigen moderne gereedschappen
  • Ruimte voor professionele ontwikkeling door middel van trainingen, cursussen en opleidingen
  • Dagelijks vers fruit, vrijdagmiddagborrels en een maandelijkse gezamenlijke lunch

Reageren op de vacature

Klinkt dit voor jou als een interessante vacature of zou jij graag even vrijblijvend willen sparren om te kijken of wij wat voor elkaar kunnen betekenen? Neem dan contact op met Thom Zoethout door te bellen naar 06 41 81 38 79 of een mail te sturen naar t.zoethout@inqube.nl

Solliciteren

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures